20100811 64

40 Contoh Brosur Keren untuk Inspirasi Desain

in ,

Brosur adalah bagian yang cukup berpengaruh dalam pemasaran pada sebuah perusahaan. Maka tidak heran kalau brosur tetap efektif sebagai media promosi dan tetap terus digunakan sampai saat ini. Berikut di Desain Studio, kita akan melihat 40 lebih contoh brosur-brosur keren dari berbagai penjuru dunia. Cukup bagus untuk bahan koleksi inspiratif bagi desainer grafis. lets get inspired..!
















































Share On:

64 Responses to “ 40 Contoh Brosur Keren untuk Inspirasi Desain ”

  1. Anonim says:

    nice artikel brota'....
    keep it on....

  2. keren banget, boleh bagi projeknya gak?

  3. Rolando says:

    mantap gan!!!!!

  4. Anonim says:

    Templatenya share juga bisa kali :D

  5. isal says:

    keren boy :D

  6. boleh tau cara ngeditnya gak ?

  7. Anonim says:

    Kog brosur luar negri semua???

  8. Anonim says:

    rumah makan dong,yang indonesia.

  9. Mantap gan, ini brosur gambarnya simpel tapi bentuknya unik-unik.

  10. bagus2 gan desain brosurnya... kebetulan saya lagi nyari contoh brosur untuk tour soalnya ada temen yang minta gan... tapi setelah saya liat artikel agan ini, akhirnya ada inspirasi juga untuk buat desainnya

  11. super keren... inspiratif bangeeeeet dahhh

  12. Wah keren... keren desainnya... berapa ya harga desain untuk brosur yang keren kayak gitu?

  13. Woww... keren abis... mantab dehh....!!!

  14. maaf gan, boleh minta contoh desain format corel? utk desain brosur. trims...

  15. ghumaydha says:

    ayoo...seorang design grafis pasti punya konsepnya..jngan copy paste. hargai karya :)

  16. wih, keren-keren banget desain brosurnya, bisa jadi referensi bagus nih.
    terima kasih udah share.

  17. wow keren gan. jarang jarang nih nemu postingan sekeren ini.

  18. untuk contoh brosur paling awal itu kira kira berapa ya harganya?

  19. WoW!! they are all excellent design :)
    You have done such an amazing job on this series. I envy your sewing skills and your patience and your diligence.
    Edd,
    Designer@ Background Removal Service/Clipping Path/Clipping Path Service/Neck Joint Service/Image Masking Service/Color Correction Service/Background Removing Service/Photo Retouching Services/Background Remover


  20. terimakasih info nya

    http://cbs-bogor.net/

  21. == Jasa Brosur ==
    Kami Memiliki Usaha Membuat Brosur Dengan Kreasi Anda Tentunya, Hal-Hal Lain Seperti Jasa Finishing Kami Juga Ada. Finishing Antara Lain Adalah Laminasi, Spray Coating UV Kami Juga Menyediakan. Tak Perlu Meragukan Hasil Desain Brosur Dari Perusahaan Kami, Anda Juga Bisa Memberikan Contoh Produk Yang Diinginkan Dan Kami Akan Semaksimal Mungkin Membantu Desain Anda Dalam Membuat Brosur. Masalah Harga Tak Perlu Diragukan Juga, Sudah Pasti Murah Dan Tentunya Juga Berkualitas.

    Jika Anda Berminat, Silahkan Hubungi :
    081297667579
    Atau Buka Website Kami :
    www.percetakan-online.com

    == Terima Kasih ==

  22. Definitely, you have really done a great job!! Impressed after observing this design series!! Your work holds the sign of your creativity and talent. Just keep it up.

    Regards
    Sultan
    Designer at Clipping Care
    Professional Clipping Path Service | Background Remover | Photo Retouching Services

  23. Koleksi brosur yang bagus gan, jika ingin cetak brosur, mampir ke maucetak.com

  24. Bagus sekali ya ..bisa memberi inpirasi dalam membuat sarana promosi, membuat brosur memang dibutuhkan bakat seni tak hanya sekedar menyusun gambar agar menarik untuk dibaca
    Materi brosur juga memiliki peranan vital dalam menciptakan brosur berkualitas, contoh materi brosur bisa dilihat di http://www.pixelldesign.com/artikel/195-materi-desain-brosur-agar-menarik.html

  25. keren banget desaindnya sangat insfiratif sekali.
    Honda Terbaru

  26. mantap abiss !

    Jahe Merah Berkualitas >>> https://produkjahesehat.wordpress.com/

  27. Kami adalah agen resmi pt.abe yang memasarkan produk-produk kesehatan pasutri berkualitas dan terbaik di Indonesia. Produk unggulan kami adalah foredi gel yaitu ramuan tahan lama untuk pria dewasa yang berfungsi memperpanjang durasi hubungan suami istri, obat oles tahan lama foredi terbuat dari rempah-rempah pilihan terbaik Indonesia yang diolah dengan mesin canggih dan modern dan tanpa campuran bahan kimia sedikitpun sehingga aman tanpa efek samping merugikan bila digunakan dalam waktu jangka panjang.
    Bagi Anda yang sedang mengalami masalah pencernaan dan mencari solusi langsing alami kami memperkenalkan produk terbaik dan berkualitas dari ABE yaitu fiforlif adalah produk herbal yang 100% aman tanpa efek samping merugikan serta berkhasiat untuk detox dan sangat ampuh serta sangat direkomendasikan oleh boyke untuk mengecilkan perut buncit serta sangat disarankan untuk orang yang sedang mencari referensi produk untuk menurunkan berat badan.
    KaosAzco.com adalah toko online kaos polos malang yang beralamatkan di kota batu malang jawa timur, bagi anda yang membutuhkan kaos malang yang keren dan murah, kami agen kaos murah malang memberikan pelayanan yang terbaik buat anda warga malang.

  28. Salam kenal ya mas, mau silaturahmi, kami dari pixelldesign.com. Semoga brosur diatas memberi ispirasi pembaca dalam membuat brosur

  29. ijin copas... coba lihat punya saya mengenai brosur hotel keren

  30. Good article, I've seen many articles today, but only this article is of interest to me, thanks poker online

  31. Thank you very much for sharing information that will be much helpful for making coursework my effective.

  32. ini sangat bermanfaat sekali buat contoh

  33. Cada uno de ustedes, mucho de mucho de este Qb, pronunció apresuradamente en el tiempo. Puse hola camisetas baratas a disposición expresa esta información financiera para obtener diversión con un soporte aceptable y también tener Mich en algún aspecto negativo. Iowa es considerado como el próximo y estoy contento de que c se haya prometido debido a esta causa, ¡parezca año tras otro más luchando! Termina marrón, los boston celtics probablemente estarían rompiendo absurdamente en camiseta real madrid ese camisetas de futbol comprar momento y además Maillot Equipe De France Foot Pas Cher sin tener Kevin Garnett Leon Powe. Houston con Colorado podría haber advertido a los Camisetas De Futbol Baratas Lakers, todavía encuentro una cuerda irritada. Desde los Bulls, a través de lo aprendido en los últimos días, no estoy advirtiendo a Mary Gordon.

  34. setuju kak, brosur emang sangat berpengaruh untuk pemasaran apalagi buat brand awareness.

    liyuindonesia menjual mesin digital printing untuk cetak banner, baliho, spanduk dll untuk pemasaran juga kak, pembayaran bisa cicilan/cash harganya terjangkau kok. recomended deh

  35. Desain brosurnya bagus-bagus kak :), jadi pengen desain sendiri hehe...

  36. kalo mau di print pastiin tinta printernya yang bagus kak hehe :D soalnya sayang kan desainnya udah bagus eh pas di print tintanya malah bleber atau luntur kemana-mana

  37. desainnya keren kak, bisa nih buat referensi bikin brosur buat costumer.

    ijin ya kak hehe :D

  38. kalo cetak brosur enaknya pake mesin kak jangan make printer biar cepet tapi kalo banyak (ribuan) ya

  39. Joon says:



    By the time the drum part was recorded, it was clear. We didn want to insult him by making him go through the whole process, but he wanted to finish. As I was walking through the studio, he was on the floor. But on returning to American soil, gorillaz t shirt Team USA faced the Knicks in an guitar t shirts exhibition at Madison Square Garden and pulled a shocking upset, winning 65 valentines day shirts 64 in overtime. Haywood scored 17 points, nearly outdoing the Willis Reed Walt Bellamy frontcourt (which scored 18 points) himself. The New York Times observed that Haywood's "point production was almost secondary to his poise, jumping ability and second effort desire.".

  40. Wuiihhh Keren banget banget kak brosurnya

  41. Anonim says:

    The story's great, so is the picture. Another look at grief. As Nanci Griffith sings, Yeezy Boost For Sale 'Love in a memory sparkles like diamonds'Black and white art photos.. Closure to visitors has been a directive that has served Monroe County Yeezy Boost 350 Cheap very well, Weiner said. We were to open the county to visitors too soon, we would not have the capacity. We would be immediately overwhelmed.

    The end of the playoffs the year prior, he played 25 plus minutes a night in the St. Louis series, and he was a force Purple And White Jordans out there, Cheveldayoff said. Had no indications during the summer there was anything going on. ARL: I would love for business professionals to take advantage of this free Yeezys For Sale service I am offering and Black And White Jordans join in on these weekly chats. The synergy that has been occurring at the events at Scarlett's, Jordan 1 Black And White Caribou Club, St. Regis, Marble Bar Aspen, (what was) Grey Lady Aspen and Aspen Chapel has definitely carried over to the Zoom chats.

    "I wasn't in a racing family growing up and obviously Yeezy Boost 350 Black this was my avenue to cut my teeth," Byron said. "I'm very thankful for what it has done for me. Driving the 24 car in real life for Hendrick Motorsports is a dream and I Black And Yellow Jordan 1 was really just a kid on here that was excited, a NASCAR face in a Yeezy Boost 350 Cheap channel when I was racing against them.

    In the few non championship races he tried the bike in, he found it was a good match for Agostini's MV. However, Honda refused to let him race it. Hailwood would not race another Grand Prix on two wheels.. Cheap Jordans For Sale Don't make the classic amateur error and alight at West Ham tube. Although you can catch a bus to the ground from here, you are more likely to get lost in one of the least glorious parts of London. For the same reason, victuals are best partaken of at Liverpool Street, where Central London ends and East London begins..

  42. Anonim says:

    Our officials are continuing to work toward agreement. Would be unable to reach an agreement. Dispute settlement, Canada cultural exemption and access to Canada dairy market continue to be obstacles to a deal.. (Michael Kors Est 1981 Black Bag)

    Coach Grace Bag White, I saw him once walk 20 minutes out of way and stand in line for another 10 minutes for a dollar hot dog. And guess what, it tasted just like a dollar hot dog. How do I know that? Cause I followed him thinking he knew something others didn Nope he did not.

    Joe attended St. Laurence Parochial School in Upper Darby and Monsignor Bonner High School in Drexel Hill. He is a 2002 graduate of Cabrini College where he was the editor in chief of the college newspaper, The Loquitur, before earning a Bachelor of Arts degree in English and communication. (Michael Kors Black Over The Shoulder Purse)

    Fait souligner, c'est la deuxime fois qu'il vit un problme de vice cach. Avant d'acheter mon condo, raconte t il, cynique, j'avais une maison unifamiliale Boucherville. Au moment de la revente, l'acheteur a fait faire une inspection, qui a rvl que ma maison avait t mal construite par l'entrepreneur. (Black And White Checkerboard Michael Kors Purse)

    Coach Shoulder Bag Outlet, About 10 of the 600 or so students in 10th and 11th grades do so annually. The academy's acronyms also have become adjectives in the community's lexicon as even adults debate and joke about their own inclinations. Tejcek says, for instance, that she has some very HHS tendencies, whereas Brigitte Shipman, the school's academy coordinator, is "so CAB.".

    Didn think we were great in either game bad in Game 3. But the start of Game 4 was a little bit better, said Stevens. End of the first and the end of the third (quarters) killed us. With this new allegation, that over. The Diocese of Pittsburgh received an allegation on Aug. 22 claiming Costello sexually abused a minor in the mid This is the first allegation the diocese has received against Costello.. (Michael Kors Bedford Crossbody Bag Black)

  43. cool, please guidance so that I can create a blog like yours

  44. Bagus sekali ya ..bisa memberi inpirasi dalam membuat sarana promosi, membuat brosur memang dibutuhkan bakat seni tak hanya sekedar menyusun gambar agar menarik untuk dibaca :
    Jasa CNC Router
    Masker Medis
    Tas Spunbond
    Distributor Mesin CTCP

  45. Anonim says:

    Similarly humorous takes could also be spotted at the Moschino and Bottega Veneta shows. In its signature tongue-in-cheek fashion, Moschino's oversized bag took on the appearance of a blow up object, while Bottega Veneta played with absurd shapes, albeit in elevated forms. However, Avenir not only obtains its raw materials from textile sorting but also incorporates leftover materials from production Jordan 1 For Sale sites in Portugal into the manufacturing process. This allows materials left over in production from other brands and manufacturers to be processed directly. It is the oversized handbag that we will be exploring today, a style that has barged its way into the limelight with its voluminous appearance that demands attention. Both categories had one element in common; pastels. As the world frantically searches for more eco-friendly production methods, the use of natural ingredients has naturally begun to surge as they prove to be valuable in this area. Renewable algae is a material that WGSN reckons will be increasingly relied upon in the creation of Alexander McQueen Shoes lower-impact fibres, foams Air Jordan 4 and fabrics. For WGSN, convertible clothing Golden Goose Outlet and modular garments were a prominent factor in Luxury Bag Sale its report, features linked to both travel and sports performance, two lifestyle characteristics definitive of the evolving mindset. One of the organisation's primary focuses was the interchangeable sneaker, which it said would transform the typical Nike Dunk trainer into an outdoor-ready item with accessible versatility. Much of this Yeezy Boost For Sale trend was based around the use of somewhat neutral colour palettes, with a strong use of Air Force 1 On Sale black and white throughout each of the collections. Martin Jensen, chief executive and co-founder of Centra, Off-White Sneakers said in a statement: "The metaverse is still evolving - and you could say that it Sport Shoes On Sale is still shapeshifting as retailers and brands try and get their heads around the opportunities this next dimension of retail offers.

  46. Expor adalah salah satu jalan untuk memajukan bangsa, bergabunglah sebagai supplier bersama kami

  47. CETAK KALENDER murah di Surabaya, Bisa dikirim ke seluruh Indonesia. Kami memberikan kualitas cetak mumpuni untuk setiap cetakan yang Anda pesan melalui kami. Jika Anda belum mempunyai desain kami siap memberikan jasa desain yang dikerjakan tim desain kami yang sudah mumpuni di bidangnya.

Leave a Reply